Aanmelden vrijwilliger

Een club als SCP heeft vrijwilligers nodig, SCP heeft ze en is er trots op, dit willen we graag ook zo houden. Binnen SCP zijn er verschillende vrijwilligers actief voor de club; barpersoneel, accommmodatie vrijwilligers, trainers, leiders, bestuursleden, commissieleden etc. Ieder hebben ze het beste beentje voor met de SCP.

SCP organiseert ieder jaar een vrijwilligersavond. Deze avond kunnen de vrijwilligers onder genot van een hapje en drankje, met muzikale ondersteuning genieten van gezellige avond. Deze avond is een waardering namens het bestuur aan alle vrijwilligers.

Echter hebben we nog meer vrijwilligers nodig. Op dit moment zijn we dringend op zoek naar de volgende vrijwilligers:
  • Westrijdsecretariaat
  • Sponsorcommissie
  • Bestuurslid accomodatie
Vul hieronder het formulier in op welk gebied je SCP graag komt helpen.

Aanmelden als vrijwilliger

* = verplicht