Nipte winst JO15-1 2e bekerwedstrijd

Juliana '31 JO15-2

Onder 15, JO15-1, Groep 2 19

9 september 2017 10:30

De jongens van SCP begonnen vol goede moed aan hun 2e wedstrijd. De aanvallen van SCP werden gestopt door Juliana, die op haar beurt de bal weer mocht inleveren bij SCP. Na een ingooi van Pim kwam Juliana aan de bal en kon schieten. Sverre stond goed opgesteld en hield de bal tegen. Via Tom en Juliana kwam de bal bij Bram, die kon uithalen en ruim over schoot. Hierna wist Sverre weer de bal tegen te houden en schoot de bal naar voren. Sem nam de bal mooi aan en speelde door naar Bram, die de bal nu wel in de goal schoot, 1-0.

Juliana liet het er niet bij zitten en ging vol in de aanval. Jort en Jasper waren sterk in de verdediging en stopten de aanvallen. Ties, Isabel en Daan werkten hard op het middenveld. Na een vrije trap van Pim kwam de bal via Isabel en Jarno bij Bram, die weer uit kon halen. Helaas net naast. Een vrije trap van Juliana recht voor de goal werd over geschoten en ook de corner van Juliana werd over gekopt. SCP speelde de bal weer naar voren . Via Daan en Ties kwam de bal bij Jarno. Helaas lette de keeper van Juliana goed op en hield de bal uit de goal. De aandacht van SCP verslapte even wat, waardoor de aanvaller van Juliana alleen op Sverre af kon gaan. Gelukkig schot hij naast. De aanvallen van SCP en Juliana wisselden elkaar af en met een 1-0 stand gingen de jongens de rust in.

Na de rust was de aftrap voor SCP. Juliana ging gelijk vol voor de bal. Na een snelle aanval van Juliana belandde de bal achter Sverre in de goal, 1-1. De jongens van SCP moest vol aan de bak. Via Jort en Bram kwam de bal bij Corvin, die mooi afspeelde op Matthijs. Die liep zich vast op de verdediging van Juliana. Een vrije trap van Jarno net buiten de 16 werd nipt over gekopt door Daan. Jort verdedigde erg goed. Samen met Jasper stopten ze de aanvallen van Juliana. De aanvallen van SCP gingen iets beter lopen. Een cornerbal van Corvin kwam bij Matthijs, die recht op de keeper schoot. Ook een vrije trap van Jarno werd gestopt door de keeper van Juliana.

Nadat Sverre een schot van Juliana had tegengehouden werd de aanval van achteruit mooi opgebouwd. Via Jort en Bram kwam de bal bij Ties. Na een 1-2tje van Bram en Ties kreeg Matthijs de kans om te schieten en maakte de 2-1. Juliana zette wederom de aanval in, maar kwam niet door de verdediging van SCP, waardoor de wedstrijd afgesloten werd met 2-1 en SCP de 3 punten thuis hield.