JO15-1 sluit ook 3e bekerwedstrijd af met winst!

RKHVV JO15-2

Onder 15, JO15-1, Groep 2 19

16 september 2017 10:30

RKHVV had de aftrap en ging rustig de aanval in. Pim en Jort verdedigden goed. Na een in gooi van RKHVV kwam de bal bij Jarno. De keeper van RKHVV lette goed op en stopte de bal. Pim en Dorus zorgden ervoor dat de bal bij Bram kwam. Een 1-2tje van Daan en Bram zorgde ervoor dat Lex kon schieten, maar weer stond de keeper van RKHVV goed opgesteld.

De aanval van RKHVV werd goed verdedigd door Isabel en Jasper. RKHVV kon toch schieten, maar Sverre hield de bal uit de goal. Na een ingooi van Bram schoot Lex helaas op de lat, waarna de bal over de goal vloog. Isabel en Dorus werkten hard waardoor Jort een mooie lange bal naar voren kon schieten op Lex. De verdediging van RKHVV veroverde de bal weer terug en probeerde de aanval in te zetten. Maar weer wist Dorus de bal te krijgen en werd de aanval van SCP via Ties mooi opgezet maar liep stuk op de verdediging. De tegenaanval werd gestopt door Jasper. Weer werd er mooi opgebouwd van achteruit. Via Jort, Lex en Isabel kwam de bal bij Ties. Die speelde keurig af op Bram zodat hij een voorzet kon geven op Jarno. Weer stond de keeper van RKHVV op de juiste plaats . De aanvallen van RKHVV werden makkelijk gestopt. De aanvallen van SCP liepen goed, maar het scoren lukte nog niet zo.

Na een ingooi van Pim kwam de bal via Jarno en Ties bij Bram, die een voorzet kon geven op Daan. Hij tikte de bal mooi in 1-0! Eindelijk de eerste goal. Dit gaf de jongens nog meer energie om te scoren. Jarno kon een mooie hoge voorzet geven, maar Bram kopte precies in de handen van de keeper. Een ingooi van RKHVV belandde bij Matthijs, die de bal voor de goal schoot waardoor Bram hem mooi in kon schieten 2-0! De jongens hadden de smaak te pakken en na een slechte uittrap van de keeper van RKHVV kon Bram 3-0 scoren!

Na de rust gingen de jongens op de zelfde voet door . Een verre ingooi van Bram zorgde ervoor dat Jarno een voorzet kon geven en Matthijs maakte een mooie 4-0! Pim, Jasper en Jort hielden de verdediging goed dicht en de aanvallen bleven mooi opgebouwd worden. Een voorzet van Corvin werd net mis gekopt door Dorus. Maar na een uittrap van de keeper kwam de bal via Isabel bij Matthijs, die ook een hoge voorzet kon geven, waardoor Bram nu de bal mooi kon inkoppen 5-0! De jongens bleven jagen en fel op de bal. Via Corvin kwam de bal bij Jarno. Die speelde goed af naar Bram, die op zijn beurt de bal meegaf aan Matthijs, die keihard uithaalde en scoorde 6-0!

Na een uittrap van RKHVV kwam de bal voor de goal van SCP. Door wat geklungel achterin verdween de bal achter Sverre in de goal, 6-1. De jongens waren even wat overdonderd en daardoor kon RKHVV snel nog een keer scoren 6-2. En voordat de jongens van SCP het wisten had RKHVV 6-3 gemaakt. Gelukkig herpakte SCP zich snel weer en ging weer voetballen. Via Jort kreeg Sem de bal en kon afspelen op Lex. De bal werd gestopt door de keeper van RKHVV. Een vrije trap van Lex werd afgemaakt door een omhaal van Bram, maar kwam naast de goal terecht. Een 1-2tje van Bram en Jarno zorgde ervoor dat Bram 7-3 kon maken. De verdediging van SCP bleef mooi dicht en de 3e bekerwedstrijd werd uiteindelijk gewonnen met 7-3!

Na 3 gewonnen wedstrijden is SCP JO15-1 door naar de volgende ronde!