Winst 1e competitiewedstrijd JO15-1

Onder 15, JO15-1, 2e klasse 06

23 september 2017 10:45

23-9-2017 Treffers JO15_2 – SCP JO15_1

De aftrap van de Treffers werd gelijk onderschept door Jort. De corner van Corvin werd net mis gekopt door Bram. Ook de volgende aanval van SCP liep vast op de verdedigers van de Treffers. De Treffers hadden veel balbezit en SCP speelde wat onrustig. De aanval van de Treffers werd wel mooi uitverdedigd door Jasper. Een vrije trap van Corvin werd door Bram recht op de keeper geschoten. De treffers bleven vol aanvallen. Dorus hield het achterin goed dicht zodat een schot van de Treffers voor de goal langs ging. De uittrap van Sverre kwam bij Daan, die samen met Isabel de aanval opzette. SCP liep zich vast op de verdediging van de Treffers. De tegenaanval werd gestopt door Sverre. De Treffers bleven goed aanvallen. Het schot dat volgde kwam op de paal. Een 1-2tje van Dorus en Jasper was het begin van de volgende aanval van SCP. Na een ingooi van de Treffers kon Jarno de bal snel wegwerken. De corner die volgde werd net over gekopt. Weer gingen de Treffers in de aanval, maar Sverre hield de goal goed dicht. Jort stopte ook veel aanvallen en via Dorus en Jasper werd Jarno aangespeeld. SCP kreeg iets meer rust en ging wat meer aanvallen. Via Matthijs kwam de bal bij Bram, die een mooie voorzet kon geven zodat Tom de bal achter de keeper in de goal schoot 0-1.

SCP kreeg weer wat meer vertrouwen en ging beter voetballen. Voor de goal van SCP werd de bal keurig weggewerkt door Jarno, waarna Corvin de bal af kon spelen op Sem, die kon schieten. De keeper van de Treffers stond goed en stopte de bal. Na een vrije trap van Corvin kwam de bal mooi voor de goal en kon Matthijs de bal inkoppen, 0-2!

SCP kreeg steeds meer balbezit. Ook de verdedigers waren goed bezig. Een 1-2tje van Sem en Jarno bracht de bal weer bij Matthijs, die de bal wederom langs de keeper in de goal schoot 0-3.

Na een vrije trap van de Treffers kon er gekopt worden. Gelukkig stond Sverre goed opgesteld en pakte de bal. Na een ingooi van Pim kwam de bal via Isabel bij Jort. Jort speelde mooi door en Sem kon alleen op de keeper van de Treffers af. Helaas schoot hij recht op de keeper. Al snel had Tom de bal weer en via Jarno en Sem kwam de bal weer bij Matthijs, die hard kon uithalen en 0-4 scoorde.

SCP liet steeds beter voetbal zien. Een snelle tegenaanval werd makkelijk onderschept door Jort. Van achteruit werd de aanval mooi opgebouwd. Via Isabel en Matthijs kwam de bal bij Sem, die de bal keurig klaarlegde voor Corvin. Helaas schoot hij net naast. De aanval van de Treffers werd goed verdedigd door Jasper en Jort en de bal verdween dan ook in het zijnet. Weer werd de aanval van achteruit opgebouwd. Na een voorzet van Jarno kon Ties schieten. De keeper van de Treffers stond goed opgesteld en stopte de bal. Na een uittrap van Sverre kwam de bal bij Matthijs, die de verdediger van de Treffers uitspeelde en alleen op de keeper af kon gaan en de bal netjes in de goal schoot 0-5.

De aanval van de Treffers werd keurig verdedigd door Jarno. Ties en Sem konden de aanval mooi opzetten. De vrije trap van Dorus kwam bij Matthijs, die zo langs de verdedigers liep en de bal weer in de goal schoot 0-6.

Een laatste aanval van Lex en Matthijs liep vast op de verdediging van de Treffers. Na een wat moeizame start heeft SCP JO15-1 zich goed hersteld en kon naar huis met de 1e drie punten in de competitie.