SCP2 wint overtuigend van koploper AWC4

Jaimy Sijnen (schot)

Mannen, 2, 4e klasse 01

15 oktober 2017 11:00

Vandaag staat de ploeg van trainer Marco de Jonge tegenover koploper AWC4. AWC heeft maar liefst 9 winstpunten uit 3 wedstrijden en SCP2 zal vandaag, na 3 wedstrijden verloren te hebben, dan ook een flinke dobber hebben aan de ploeg uit Wijchen.

Het was vandaag echter AWC die het zwaar te verduren kreeg. SCP was op eigen veld oppermachtig!

Het eerste doelpunt (van uiteindelijk maar liefst 5 Puiflijkse goals!) was een mooie aanvalscombinatie van Stijn den Biesen, Joost Heijnen en Lars Mimpen. Mimpen maakte de actie uiteindelijk werelds af en schoot zijn ploeg hiermee voor het eerst dit seizoen op voorsprong: 1-0. Joost Heijnen, die ook tijdens de 1-0 een grote rol speelde, schoot vervolgens de 2-0 binnen: na een schot op doel tikte hij zelf beheerst de rebound erin. Het 3e doelpunt was van de maker van de 1-0, Lars Mimpen. Hij liep door op de verdediger van AWC, won de bal en schoot hem keurig binnen de palen: 3-0. Jaimy Sijnen was de maker van de 4-0 na een goed opgebouwde aanval. AWC wist na dit doelpuntengeweld van SCP de achterstand eventjes te verkleinen door de 4-1 binnen te tikken, maar het antwoord kwam al snel van Deddo Gradussen die uit de rebound de 5-1 scoorde. AWC wist nog wel een 2e tegendoelpunt te maken, maar dat mocht niet baten, want SCP ging er met een prachtige en dik verdiende 5-2 overwinning en de volle 3 punten vandoor en komt met deze overwinning op een gedeelde 6e plaats!

SCP2 speelt op 29 oktober om 10.00 uur uit tegen Avios/DBV2.

Opstelling SCP: Dave van der Hoop, Wessel Vissers, Enrico Roberts, Sonny Vissers (Michel Roberts), Bjorn van Dinteren, Bas Akkers (Emiel van Hulst), Joost Heijnen (Deddo Gradussen), Stijn den Biesen, Jaimy Sijnen, Emiel van Hulst (Thomas van Ooijen, Lars Mimpen