Aanmelden lid

Op deze pagina vind je meer informatie hoe je lid kan worden bij SCP.

Onze ledenadminstratie wordt uitgevoerd door Fieke en Annemieke. Voor vragen kun je contact opnemen met onze ledenadministratie via [email protected]

Algemene regels betreffende lidmaatschap en contributie:

• Het lidmaatschap gaat in op de eerste dag van de volgende maand na aanmelding, vanaf dat moment is de contributie verschuldigd.
  • Het lidmaatschap is van 1 juli tot en met 30 juni van het volgende kalenderjaar.
  • Bij eerdere beëindiging is toch de hele jaarcontributie verschuldigd
  • Bij aanmelding gedurende het seizoen is na rato contributie verschuldigd.
  • De contributie dient betaald te worden via automatische incasso. Het totaalbedrag wordt in twee termijnen van de rekening afgeschreven
  • Bij inschrijving zijn, eenmalig, inschrijfkosten verschuldigd (€ 5).
  • Afmeldingen dienen altijd ingediend te worden bij de ledenadministratie.

Overzicht contributie SCP

Bedrag

Mini’s (5/6 jaar, geen competitie)

€   100,-

0 - 14 jaar

€ 177,-

14 - 18jaar

€ 189,-

€ 225,-

Steunend lid

€   35,-

Nieuwe jeugdleden mogen eerst enkele keren meetrainen voordat ze lid worden.Wil je weten wanneer een team van je leeftijd traint, neem dan contact op met één van de jeugdcoördinatoren van de Technische Commissie.

Aanmelding

Geef hieronder aan dat u akkoord gaat met de automatische incasso van uw hierboven genoemde rekeningnummer.

Bij SCP draagt iedereen zijn steentje bij. Lid worden betekent niet alleen voetballen maar je ook inzetten voor je vereniging. We vernemen graag op welke gebied jij of je ouder/begeleider willen helpen?
Contributie wordt via automatische incasso afgeschreven.

* = verplicht