Sponsormogelijkheden

Onze club sponsoren kan op vele manieren. Zo kunt u een sponsorbord laten plaatsen langs het hoofdveld, shirtsponsor worden van een of meerdere teams of de club sponsoren met een financiële bijdrage. Hieronder staan onze mogelijkheden:

Sponsorbord
U kunt een sponsorbord laten plaatsen langs het hoofdveld. Een mooie manier om naamsbekendheid op te bouwen bij onze clubleden en alle supporters van de 23 elftallen. Daarnaast worden er iedere thuiswedstrijd actiefoto's gemaakt van ZON1 en uw logo kan dan ook regelmatig op foto's voorbijkomen! Uw bedrijf wordt bovendien vermeld op de pagina "Onze sponsoren".

Teamsponsor
Een leuke manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen is het sponsoren van een team. Dit kan door middel van het sponsoren van voetbalshirts en trainingspakken met daarop uw logo. Steeds vaker worden leuke foto's op social media gepost van wedstrijden en uw logo op de shirts kan dan ook regelmatig voorbijkomen! Uw logo wordt bovendien ook op onze website geplaatst bij de betreffende teampagina en uw bedrijf wordt vermeld op de pagina "Onze sponsoren"

Adverteren op onze website
U kunt ervoor kiezen uw logo op onze website te laten plaatsen. Bovenaan iedere pagina staat een banner waar de logo's van onze sponsoren random verschijnen. Uw bedrijf wordt bovendien vermeld op de pagina "Onze sponsoren".

Adverteren in ons programmablad
Iedere thuiswedstrijd worden er programmaboekjes uitgedeeld bij de ingang van SCP. U kunt hierin uw logo laten plaatsen. Uw bedrijf wordt bovendien vermeld op de pagina "Onze sponsoren".

Wilt u ook sponsor worden of meer informatie ontvangen over onze sponsormogelijkheden? Neem dan contact op met onze sponsorcommissie via [email protected].